تعبير خواب تعبير خواب .

تعبير خواب

فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه جمعه 2 مهر 1395

چند كلمه براي آنهايي كه امروز تولدشان است

دوست عزيزي كه 2 مهر به دنيا آمده اي، تولدت مبارك! امسال براي آنهايي كه امروز به دنيا آمده اند سالي همراه با اتفاقات بسيار خواهد بود. عشق، مسائل مادي و خانوادگي مدام ماجراهايي براي شما به همراه خواهند داشت. شايد در حال حاضر اين شرايط به نظرتان دشوار و طاقت فرسا باشند و فكر كنيد نمي توانيد به راحتي از پس آنها بربياييد، اما توانايي هاي خودتان را دست كم نگيريد و نفس عميقي كشيده و آرامش خودتان را حفظ كنيد. با فرا رسيدن زمستان اوضاع خيلي بهتر خواهد شد و اين كه چه اتفاقي خواهد افتاد و چه مسيري را بايد در پيش بگيريد برايتان آشكار خواهد شد. در فصل بهار نيز با شخصي آشنا خواهيد شد كه مهارت زيادي در حل كردن مشكلات دارد و دقيقا مي داند چكار بايد بكند؛ از كمك هاي اين شخص بهره مند شويد. كافي است صبور باشيد و از فرصت ها و موقعيت هايي كه برايتان فراهم مي شوند نهايت استفاده را ببريد. با اندكي تدبير و توجه امسال مي تواند سالي فوق العاده براي شما باشد.

April

اكنون زمان خوبي براي شروع رابطه هاي تازه است. اگر شخصي كه برايتان آشنا است با پيشنهاد جديدي به سراغتان آمد با ذهني باز اين پيشنهاد را با ذهني باز مورد بررسي قرار دهيد. پيش از برداشتن هر قدمي جوانب مختلف را در نظر گرفته و ريسك هاي موجود را بررسي كنيد، اما اكنون براي شما زمان خيلي خوبي براي شروع كارهاي تازه مي تواند باشد. موفقيت و خوش شانسي در راه هستند، گوش ها و چشم هايتان را خوب باز كنيد تا اين فرصت ها را از دست ندهيد. امروز شايد خبرهاي مهمي از كسي كه دوست داريد بشنويد كه مي توانند اثرات قابل توجهي روي رابطه شما و آينده آن داشته باشند.

May

امروز قدرت و انرژي بسياري در درون خود احساس مي كنيد. شما تلاش زيادي براي پيشرفت در زمينه كاري كرده ايد و اكنون اين زحمات و تلاش هايتان دارند به نتيجه مي رسند. تحت شرايط كيهاني موجود شما امروز مي توانيد به شخصي كه دوست داريد بيش از هر زمان ديگري نزديك شويد و احساس صميميت بيشتري داشته باشيد. بخاطر اين كه فكر مي كنيد كاري باعث ضربه زدن به احساس كسي خواهد شد از انجام آن خودداري نكنيد. ديگران مواظب خودشان خواهند بود، مسئوليت شما در مقابل خودتان بيشتر است. امروز بهتر است كار جديدي را شروع نكنيد، به ويژه اگر نگران اين هستيد كه ديگران در مورد شما چه فكري خواهند كرد. يكي دو روز به خودتان وقت بدهيد.

June

اكنون يكي از بهترين زمان هاي ممكن براي فراگيري مهارتي خاص و يا دريافت مدرك در يكي از شاخه هاي مورد علاقه تان مي تواند باشد. اگر انرژي فراواني كه در خود داريد را به كار گرفته و روي موضوع مورد نظرتان تمركز كافي داشته باشيد موفقيت هاي بسيار و خوش شانسي حتما به سراغتان خواهند آمد. اگر مجرد هستيد در فرصتي فوق العاده براي يافتن عشق هستيد و مي توانيد با صداقت و نشان دادن خود واقعيتان شخصي كه براي شما درست است را به سوي خود جذب كنيد. متأهل ها هم حتي اگر اين چند روز با شريك زندگيشان مشكلاتي داشته اند امروز سعي كنند اين درگيري ها را كنار گذاشته و خودشان را براي يك روز و شب رمانتيك آماده كنند.

July

اگر قصد سرمايه گذاري در زمينه املاك را داريد شرايط در حال حاضر براي شما مساعد هستند. در واقع هر گونه سرمايه گذاري در شرايط فعلي به نفع شما خواهد بود و سود اين كار را به زودي دريافت خواهيد كرد. امروز براي پذيرفتن يك مهمان در خانه تان آماده باشيد و اگر طي هفته خانه را مرتب نكرده ايد اولين كار امروزتان تميز كردن منزلتان و آماده شدن براي پذيرايي از مهمان هايتان باشد. يك ايميل يا تماس تلفني دريافت خواهيد كرد كه مي تواند پيام آور سود زيادي براي شما باشد. اگر تمام روز در خانه بوده ايد و حوصله تان سر رفته بد نيست به ديدن يكي از دوستان يا نزديكانتان برويد تا حال و هوايتان عوض شود.

August

امروز صبح كه از خواب بيدار مي شويد كمي احساس كسالت و بي حوصلگي مي كنيد، اما تا نيمه هاي روز حالتان خوب خواهد شد و روحيه تان بهتر مي شود. شايد با شنيدن خبرهايي دلگرم كننده از جانب يكي از دوستان و اقوامتان در رابطه با موقعيت دشواري كه اكنون رو به حل شدن است خوشحال و شگفت زده شويد. از افزايش يافتن انرژي و بهتر شدن حالتان به دنبال شنيدن اين خبرها لذت ببريد! مسائل مربوط به رابطه عاطفيتان امروز آنقدر وقتتان را خواهند گرفت كه وقت زيادي براي چيزهاي ديگر نخواهيد داشت. هرچقدر هم اهداف بزرگي در سر داشته باشيد تا زماني كه مسائل و مشكلات مربوط به رابطه عاطفي خود را حل نكنيد نخواهيد توانست روي برنامه ريزي و رسيدن به آنها تمركز كنيد.

September

اگر اين كه هر چه بكاريد همان را برداشت مي كنيد حقيقت داشته باشد طي ماه هاي آينده محصولات بسياري را برداشت خواهيد كرد. تلاش بسيار و تمركزي كه صرف كارهايتان مي كنيد، درست زماني كه فكر مي كنيد هيچ نتيجه اي به دست نخواهيد آورد و تلاش هايتان بي ثمر هستند، با ترفيع مقام و افزايش حقوق پاداش زحمات خود را به صورت رضايت بخشي دريافت خواهيد كرد. انرژي فراوان و شور و اشتياق خود را حفظ كنيد تا درهاي زيادي به رويتان باز شوند و خودتان را براي عبور از آنها آماده كنيد. نكته كليدي امروز اين است كه اعتدال را در مكالمات خود رعايت كنيد. همه چيز خيلي سريع پيش خواهد رفت، پس از بستن كمربند ايمني خود اطمينان حاصل كنيد.

October

شما در زمينه حرفه اي اعتماد به نفس زيادي داريد و مي دانيد كه شم تجاري خيلي خوبي داشته و نسبت به مسائل و مشكلات رويكردهاي غير منطقي را در پيش نمي گيريد. موفقيت هاي اخيرتان شما را براي جهشي ديگر در مسير پيشرفتتان آماده كرده اند. نسبت به فرصت ها و موقعيت هايي كه از طريق اينترنت و به صورت آنلاين برايتان فراهم مي شوند ذهني باز داشته باشيد. امروز دوستانتان از تمام راه هاي ارتباطي سراغتان را مي گيرند و در تلاش براي پرسيدن حالتان هستند. سعي كنيد پاسخ پيام ها و تماس هاي آنها را بدهيد و قدردان محبت هاي آنها باشيد. از دست دادن دوست هاي خوب خيلي راحت تر از به دست آوردن آنهاست!

November

امروز از جايي كه انتظارش را نداريد و شايد حتي از سوي افرادي كه كاملا برايتان غريبه هستند خوش شانسي به سراغتان خواهد آمد. اگر نداي درونتان شما را به سويي راهنمايي كرد آن را ناديده نگيريد و از راهنمايي هاي حس ششمتان استفاده كنيد. در حال حاضر سرمايه گذاري در املاك به ويژه واحدهاي مسكوني مي تواند براي شما منافع بسياري به همراه داشته باشد. به حدس و گمان هاي خود اعتماد كرده و نگذاريد احتياط هاي بيهوده مانع پيشرفتتان شوند. امروز از آن روزهايي است كه يك جرقه در ذهنتان كافي است تا به آن شاخ و برگ داده و آن را به پروژه اي بزرگ تبديل كنيد. از انرژي امروز استفاده كرده و روياهايتان را به مرحله اجرا در بياوريد.

December

امروز مكالمات جالبي خواهيد داشت و ممكن است با يكي از دوستاني كه مدت ها از او بي خبر بوده ايد و هيچ شماره تماسي از او نداشته ايد تماس يا ديدار داشته باشيد و خبرهاي زيادي بين شما رد و بدل خواهد شد. همچنين چيزهايي در رابطه با موفقيت در رسيدن به هدفي كه در چند ماه گذشته براي آن تلاش كرده بوديد به گوشتان خواهند. امروز خيلي حرف خواهيد زد و از هر دري از سياست گرفته تا پرورش كودكان با دوستانتان صحبت خواهيد كرد. امروز در خانه بمانيد و با بچه ها بازي كنيد. همراه با همسرتان روي كاناپه لم داده و تلويزيون تماشا كنيد. اگر هم مجرد هستيد دوستان نزديكتان را به منزلتان دعوت كنيد و از همراهي آنها لذت ببريد.

January

شما در حال حاضر كاملا آماده ايد تا نتايج تلاش و سخت كوشي اين چند وقت اخير را برداشت كنيد. طي هفته هاي آينده پيشرفت هاي قابل توجهي را در پروژه هاي كاري و شخصي خود ملاحظه خواهيد كرد. اين موفقيت نه تنها باعث بهتر شدن وضعيت كاري شما خواهد شد، بلكه احساس خوشبختي را نيز در وجود شما زنده خواهند كرد. احساس مي كنيد در يك گردباد گرفتار شده ايد، همه چيز دور سرتان مي چرخد و انگار كنترل همه چيز از دستتان خارج شده است. اصلا خودتان را نگران نكنيد و تسليم وضعيت موجود شويد و بگذاريد هرچه مي خواهد بشود. اگر با طوفان درگير شويد به خودتان هم آسيب خواهيد رساند. چيزهايي كه خارج از كنترلتان هستند را بپذيريد.

February

تحت شرايط كيهاني فعلي شما به احتمال زياد سفري در پيش خواهيد داشت كه مي تواند به منظور تفريح، كار و يا هر دوي آنها باشد. اين سفر دسترسي به اهدافي كه به دنبال آنها هستيد را براي شما به همراه خواهد داشت. اگر به دنبال ترفيع رتبه در محل كارتان هستيد به احتمال زياد در اين زمينه موفق خواهيد بود. اگر قصد داريد راهتان را جدا كرده و كار تازه اي را شروع كنيد هم اكنون زمان خيلي خوبي براي انجام اين كار مي تواند باشد. وقت آن رسيده است كه هدايت امور را به دست بگيريد. امروز انرژي شما بسيار زياد است و قدرت تأثيرگذاري بسياري روي ديگران خواهيد داشت. در هيچ زمينه اي خودتان را كنار نكشيد و با اعتماد به نفس تمام در هر كاري كه دلتان مي خواهد شركت كنيد.

March

اگر از جايي كه اصلا انتظارش را نداريد پولي به شما رسيد تعجب نكنيد. اين مي تواند نتيجه يك سرمايه گذاري و يا هديه اي از جانب يكي از دوستان يا اقوامتان باشد. به روياهايي كه چندين بار تكرار مي شوند توجه كنيد، اين روياها مي توانند درسي در رابطه با درك مسير زندگيتان براي شما به همراه داشته باشند. شايد به طور ناگهاني با يكي از دوستان عزيزتان كه براي مدتي طولاني از او بي خبر بوده ايد ديدار كنيد و ساعت ها با هم در مورد اتفاقاتي كه در زندگيتان افتاده اند صحبت كنيد. به طور كلي روز خوبي در پيش خواهيد داشت كه براي شما با آرامش همراه است و انرژي كافي براي يك هفته خوب را به شما خواهد بخشيد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۷:۰۳:۲۸ توسط:مينا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :